петък, 28 октомври 2011 г.

ТОРТИ ЗА КРЪЩЕНЕТА

Това са две торти за кръщенетата на три бебета:))) Едната е за кръщенето на моето момченце Георги, за когото вече съм ви разказвала! Другата, на която ще обърна по-голямо внимание днес е за кръщенето на две малки госпожички!
Поръчител: Вилето
Тема на тортата: Свето Кръщение
Та така......обади ми се един ден Вилето, майката на близначките Йоана и Боряна и каза така: " Поли, имаш ли възможност да направиш торта за кръщенето на близначетата, ама не искам да е лека искам много шоколадова, тежка торта!" Лично, аз много се зарадвах на тази поръчка първо, защото отдавна ми се правеше торта за кръщене и второ, защото желанието й бе тортата да е тежка и шоколадова.Всъщност направата на тази торта си е доста връткава работа, но казано честно вече ми беше "накъртило" всички да искат "нещо лекичко:)". Та така с радост приех и запретнах ръкави, направих й любимата ми шоколадова торта със сочни шоколадови блатове с орехи, а между тях мноооого вкусен мус от натурален шоколад, абе с две думи "сташна торта"! Тортата много се хареса и на вид и на вкус, което много ме зарадва, защото я направих с голямо желание и много любов!!!





 Тортата за кръщенето на Жорко също се получи доста добре на вкус, поне според мен, а и според 28-те госта:))) Вита торта, направена от ванилови платки, слепени с мнооого вкусен крем от карамелизирано кондензирано мляко, сладкарска и заквасена сметана и карамелизирани бадеми....ммммммм!





Няма коментари:

Публикуване на коментар