сряда, 31 август 2011 г.

Това е тортата, която направих за малката Зара! Обади ми се майка й Снежи, една много мила и притеснителна дама и ме помоли да направя торта за втория рожден ден на Зарето! Помоли ме с думите "Ох, обиколих всички сладкарници и никъде не видях торта, като тази, която ти можеш да направиш!", далеч не смятам, че правя най-прекрасните торти, но след такива галещи егото ми думи как бих могла да й откажа. Всъщност аз и без тия думи пак не бих могла да й откажа, защото както вече казах, тя е една безкрайно мила и нежна душица, а малката Зара е истинско щастие и за мен бе истинско удоволствие да приема! Желанието беше ако мога да направя Мики маус, защото Зарето много го харесва, а аз на своя глава прецених, че едно Мини Маус по ще й подхожда! Ето я и малката Зара с нейната торта!!! Желая й безброй усмихнати дни пълни с много игри!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар