четвъртък, 22 септември 2011 г.

ЧЕСТИТ ПЪРВИ УЧЕБЕН ДЕН!!!!

С малко закъснение искам да честитя първия учебен ден на всички ученици и да им пожелая една много успешна учебна година!
Аз лично нямам никакъв спомен от моя първи учебен ден, имам обаче един трайно насадил се в съзнанието ми, явно до живот спомен от изпита преди първи клас! Сега сигурно си мислите "Тая нещо се обърка, какъв изпит за първи клас?". О нееее не съм се объркала никак! В училището, където учих имаше и до колкото знам все още има изпит преди първи клас, а когато аз кандидатствах през далечната 1987 год. се водеше ЕСПУ  с преподаване на руски език "Св.св. Кирил и Методий" или по-известно като "Руското училище". Та така, нагласи ме майка ми и ме заведе на изпита, в стаята-3 учителки на един чин, пред чина аз, зад мен на стола - майка и се започна едно задаване на въпроси, разкази по картинка и т.н и т.н. Стигнахме до момента, в който едната учителка каза "Хайде сега да преброиш през едно до десет" и започнах аз "2" и тя "Да" и аз "3,4,5,6,7,8,9,10" и готово, първият предучилищен гаф беше вече направен! Ама аз какво съм виновна като майка ми ме беше подготвила на четни и нечетни, а не на през едно до десет:) Вторият гаф също ще го помня винаги, картинката с катерица, 3 заплетени пътеки и в края жълъд и нали се сещате, трябваше да избера верния като мина отзад напред, ноооо аз реших че не е честно така и посочих на късмет един, който естествено се оказа грешен. И така изпита приключи и си тръгнахме към вкъщи, по път майка ми мълчеше, което е знак, че е безкрайно ядосана и разочарована от мен. Някъде към средата каза " Е сега ще видиш, като не те приемат и като ще трябва да учиш в обикновено училище! После ще трябва да  работиш в един цех с един чук!" Тонът, с който изрече доживотната ми присъда не мога да ви го опиша! Обаче за нейно щастие и за мое добро, след известно време излезе класирането и се оказа, че гафовете не са били фатални и бях приета в "Руското училище", даже имах  и руска униформа и значка-петолъчка с Ленин като дете по средата, абе голяма кирия Ви казвам! Стига съм плямпала, а да ви покажа тортата, която ми я поръча Валето, като подарък-изненада за детето на нейни близки!


1 коментар:

  1. Охо, тоя изпит още го помня... Чудесен блог между другото. И страхотна торта.

    ОтговорИзтриване